Tylsääää.

En tiiä mitä täs jaksais tehdä. Voisin toki lukea otsikon kirjaa, mutta en jaksa :< Pitäis tiskata, että pääsis sitte kolmen maissa kokkailemaan! Mutta ei jaksa :<
   Mun piti tosiaan alottaa antibioottikuuri tohon mun viisaudenhampaaseen.. Se tuli yhtäkkiä taas niin kipeeksi että ei tosikaan.. Se pitää ottaa 8 tunnin välein ja ennen lääkkeen ottamista pitäis olla 2 tuntia syömättä. Siks saan ruveta vasta kolmen mais kokkaamaan >.< ostin kaupasta oikeen lehtipihvejä ! Minä joka en koskaan kokkaa. Saa siis nähdä mitä tulevan pitää. Lehvipihvien kanssa teen peruna-porkkanamuusia ja kermaviilikastiketta. Innotuin uusista kokkauskokeiluista ton Ranskattaret eivät liho -kirjan takia :D ihan hyvä ehkäpä. Minä joka aina teen vaan makaronia tai spagettia ja jauhelihakastiketta :D

Nyt popittaa : Paramore - Another Day ♫

Mun pitäis siivota!! O.o kaamee sotku, kauheesti pölyä ja arrrrrghhh! :< miks ei ole puhtia mihinkään. PAKKO TISKATA tänään.. Ja mennä lenkille ♥